دکنی اور پنجابی - Hyderabad Urdu Blog | Hyderabadi | Hyderabad Deccan | History Society Culture & Urdu Literature

Comments system

[blogger][disqus][facebook]

2008/01/05

دکنی اور پنجابی

دوستو ‫!
کچھ ماہ پہلے ہم نے اپنے پرانے بلاگ (جو اب ختم ہو چکا) پر ایک انگریزی نظم کا دکنی ترجمہ لگایا تھا۔ جو کچھ یوں تھا ‫:

ایک ‫POEM کا دکنی ترجمہ


johny johny

yes papa

eating sugar

no papa

telling lie

no papa

open your mouth

ha ha ha
جانی جانی

کیا باوا ؟

شکر کھایا رے پوٹّے ؟

نئیں باوا ‫!

جھوٹ بول را رے دلیندر

نئیں باوا

منہ کھول رے ماٹی ملے

ہا ہا ہا


ہمارے ایک دوست نے ابھی حال میں ایک پنجابی نظم (مع اردو ترجمہ) بھیجی ہے۔
ہم اپنے حیدرآبادی دوست احباب کی خدمت میں اپنے پنجابی پاکستانی دوستوں کا یہ تحفہ پیش کرنا چاہتے ہیں ، لیجئے لطف اٹھائیے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

تیرا میرا جوڑ وی کیِ


ميں ايک اکھڑ جنگلی ديہاتی
تم لڑکی گلابوں کی
تیرا میرا جوڑ بھی کیا ۔۔۔

ميں ايک کسان کا بيٹا
تم ہو راشی افسر کی بيٹی
تیرا میرا جوڑ بھی کیا ۔۔۔

ميں کھوکھے سے سگريٹ پھونکوں
تم پی۔سی (پرل کانٹيننٹل) ميں کافی پيو
تیرا میرا جوڑ بھی کیا ۔۔۔

ميں ايک شرٹ کو دھو دھو کر پہنوں
تمہارے جوڑے پچیس تیس
تیرا میرا جوڑ بھی کیا ۔۔۔

میں مر مر کے بی۔اے کیا
تم کمپیوٹر میں ایم۔ایس۔سی
تیرا میرا جوڑ بھی کیا ۔۔۔

تمہارے پیچھے ہینڈسم لڑکے
میرے پیچھے سی۔آئی۔ڈی
تیرا میرا جوڑ بھی کیا ۔۔۔

ہمیں کالج میں کوئی پوچھتا نہیں
تمہارے پیچھے سارے جی
تیرا میرا جوڑ بھی کیا ۔۔۔

میں گھڑے میں لسی پیوں
تم نے پینا ہے بیڈ ٹی
تیرا میرا جوڑ بھی کیا ۔۔۔

تمہارے ناز اور نخرے سے
ہميں ہے بہتر ہمارے ماموں کی بيٹي
تیرا میرا جوڑ بھی کیا ۔۔۔
میں اک اکھڑّ تے جنگلی پینڈو
تو مٹیار گلاباں دیِ
تیرا میرا جوڑ وی کیِ

میں اک کسان دا پتر
تو این راشی افسر دی تیِ
تیرا میرا جوڑ وی کیِ

میں کھوکھے تے سگرٹ پھوُکاں
تو ‫P.C. وچ کافی پی
تیرا میرا جوڑ وی کیِ

میں اک شرٹ نوں دھو دھو پاواں
تیرے جوڑے پنجی تریِ
تیرا میرا جوڑ وی کیِ

میں مر مر ‫BA کیتا
تو کمپیوٹر وِچ ‫MSC
تیرا میرا جوڑ وی کیِ

تیرے پیچھے سوہنے منڈے
ساڈے پیچھے ‫CID
تیرا میرا جوڑ وی کی

سانوں کالج پچھداں کوئ ناں
تیرے پیچھے سارے جی
تیرا میرا جوڑ وی کی

میں گڑوی وِچ لسی پیواں
تو پینی اے بیڈ ٹی
تیرا میرا جوڑ وی کیِ

تیرے نازاں نخریاں نالوں
سانوں چنگی مامے دی دھی
تیرا میرا جوڑ وی کیِ

کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں